mevraca e_blue_sky_a kabızlık yaptıgı icin bırakmıştım ben sonrada umursamadım kulanmadım şimdi düşük cıkınca endişe kapladı 🙄
Slnrcn mevraca bende de oldum olası var kansızlık. Ferrum ilaç kullandım 4.aydan itibaren hala kullanıyorum doğum yaptım. Bence beslenmeyle yükselmiyor yani az etki ediyordur ilaç daha etkili.