Zhdnl 1palyaco bizde istiyoruz ama olmadı iki aydır yumurtlama takibi de yaptım adetlerim gecikti heveslendim ama maalesef yarın doktora gideceğim siz gittiniz mi?
Ebruebos Bende bu ay deneyeceğim. 1 buçuk ay önce kürtaj oldum kalbi durduğu için geçen ay bi aceleyle sağlık sigortası yaptırdım 1 ay beklemeli bu aydan başlayacağım bakalım hayırlısı 😊 18 eylül benimde bat
Ebruebos Kızlar siz regli ile sayarsak kaç gün sonra denemeye başlıyorsunuz? Ben ilk denediğimde geç kalmışım sanırım yumurtlamaya olmadı. Sonraki ay regli başlangıcını sayarsak 12,13,14,15,16 günleri değerlendirdim olmuştu.
Anneoluyorumm00 mybeybi stres yapma canım stres olmasını engelliyor zaten inşallah bı sıkıntın yoktur rabbim nasip etsin isteyen herkes sanada 🤲
Donthappymom 1palyaco ben varım bu ay ovulasyon testi ile takip ettim sadece bakalım iki gün kaldı adet belirtilerim var amaa allahtan ümit kesilmez 🫶🤲🤲🤲
mybeybi Zhdnl merhaba kuzenımde aynı sekılde doktora gıtı ona 10 ay cocuk olmamıs normal demıs folik asıt vermıs ve muayene etmıs kamerayla bakmıs kusura bakma ısmınu unutum ıcın kamera dıyorum 😊 ben doktoradan cıktıktan sonra sana yıne soylerım
Zhdnl mybeybi canım bende doktora bakıldım çıktım 1 sene normal dedi folikasit verdi bana da 5 saniye karnıma baktı gönderdi😣😣 bende aile hekimime söyledim o da 2 seneye kadar normal dedi kan tahlili yaptı genel kadınsal olan hormonlarına bakamam ondan tahlil isteyemeyorum dedi bütün değerlerim normal çıktı sadece bi tanesi baya yüksek onu da bilmiyorum bi gitmem lazım tekrar
Zhdnl mybeybi 1 sene yine olmazsa önce eşinin gitmesi gerek sprem hareketine baktırmalı dedi aile hekimim ben şimdilik eşimi göndermeyi düşünmüyorum doktora akışına bırakacağım nasip artık gebyfoll folik asit verdi onu da internetten sipariş edeceğim
mybeybi Zhdnl bende aile hekımımde kı sonuclarımı yarın ogrenıcem gıtım doktor bana sadece folik asıt verdı hamile kalmamı kolaylastımal ıcın baska da bısey demedı
Donthappymom 1palyaco inşallah ama günüm yaklaştıkça sancılar girdikçe ümidim tükeniyor ve gebeliğe karşı hiç belirtim yok hepsi adet belirtisi 🥺🥺
1palyaco Donthappymom ama öyle oluyormuş zaten gebelik belirtisi ile adet belirtisi hemen hemen aynı . Benim de öyle olmuştu .
Sermec27 1palyaco ben 3 ay önce kürtaj oldum 27 aylık bir oğlum var geçen ay korunmadik ama olmadı bu ay bakalım nolcak son adet tarihim 24 Eylül ikinci oğlumu 25 Ekim’de ogrenmistim 18 Haziran’da doğmuştu eğer Ekim’de hamile kalırsam 25 Ekim’de test yapcam ve sezaryen olacağı için 18 Hazirana geliyor doğumum çok güzel olacak eğer bu ay gebelik olursa 🥰
1palyaco Sermec27 ayy ne güzel inşallah Allah gönlünüze göre verir o güzel haberi alır sağlıkla da kucağınıza alırsınız 🥰💜
Donthappymom 1palyaco ayyyy inşallah yaaa bilmiyorum böyle bir tarafım içime hamile olduğum doğuyor sonra saçmalama işte adet olcan diyorum yarın kaldı yarın yatana kadar adet olmazsam hamileyim demek çünkü günüm gecikmez 🫶🤲🤲🤲🤲 bi göğüslerim çok erken başladı ağrımaya oda budefa böyle olmuştur diyorum
Melikeckr 1palyaco bnde kürtajdan sonra 1 ay korundum 2. Ay yumurtama gününü takip ettim tek seferde tuttu canım hemen kalırsın
1palyaco Melikeckr ay inşallah yani ben ikibuçuk ay korundum bu ay bıraktım korunmayı ama yumurtlama takip etmedim açıkçası eğer ki gebelik olmazsa bir daha ay yumurtlama takip ederek yapacağım . İnşallah bir daha ki aya gerek kalmaz 🙏🏻🌸