Fatmavedat bende ikibuçuk ay önce kürtaj oldum. Kürtajdan sonra ilk adetimi 25gün ikinciyi 16gün üçüncüyü ise 30gün sonra oldum . Bana doktorum kürtajdan sonra üç ay yani üç adet dönemi korun demişti nedeni de işte adet döngülerimden anladığınız üzere düzene girmesi için
dedi . Rahmin toplasın kendini bi dedi . Büyük ihtimal sizde kimyasal yaşadığınız için bu düzensizlikler ama
yine de bi doktora görünün . Ben korunmayı bu ay bıraktım ama ovülasyon testi yapmıyorum eğer bu ay
gebe kalmaz isem birdahaki ay ovülasyon testi başlarım . İnşallah en kısa zamanda güzel haberler alırız sağlıklı bir şekilde sağlıklı bir bebek dünyaya getiririz stres yapmayalım 💜🌸