Beybi_2022 çok üzüldüm gerçekten tarifi olmayan bir acı annemi kaybettim babamı kaybettim ama hiç biri oğlum kadar acıtmadı benim de bir oğlum daha var ona sarılıyorum acımı onunla dindirmeye çalışıyorum ama olmuyor o yüzden biran önce bebeğim olsun istiyorum yerini doldurmaz evet ama bir nebze de olsa hafifletir rabbim hayırlı çocuklar nasip etsin kaderdaşım rabbim bizim gibilerin sabrını ve şükrünü artırsın 🤲🏻