Cananpekfe tam 41. Haftamda kendi sancımla normal doğum yaptım. Herşey yolundaydı ve doğum normal görünüyordu o yüzden doktorum 42ye kadar bile bekleyebiliriz, hala doğmazsa o zaman duruma göre karar veririz demişti. Şükür ki o kadar beklemedik🙏 sizde sağlıkla doğurup kucağınıza alın inşallah🤲❤️