ezgi-esk bende özel bir bebeğe hamileydim banada bu karar çıktı tabiki senin hayatın senin kararın ama yaşayan birisi olarak söylüyorum. Bak o sizi seçmiş gelmiş ve hala içinde yaşamaya çalışıyor büyüyor. Nasıl onun hayata tutunmasını engelleyebilirsin ki. Ben bebeği dünyaya getirdim ve ilk şunu dedim. Allahım ya ben onun canına kıysaydım nasıl bir melek bu nasıl güzel dedim. İki hafta yaşadı sonra zaten kendisi melek oldu uçtu gitti. Gidicekse bırak kendisi gitsin. Doğduğunda bu sıkıntıları öğrenseydin yine yaşamasın diyebilir miydin.? Bak ilaç veriyolar bebeğin kalbini hızlandırıp bir anda durduruyolar. Çok vahşet. Çok iyi düşün tekrar tekrar düşün. İlla inanç olarak bakma. Zaten doğum yapacaksın. Öyle ya da böyle hiç buna değer mi