ezgi-esk 23+4 haftalık gebelik nasıl sonlandırılır. İlk bebeğim sezeryan ama doktor düşük yaptırarak dedi bana çok mantıksız geldi. Bebek neredeyse 600 gr. Böyle bi durum yaşayan oldu mu?
Mmeelliikkee ezgi-esk düşük yaptırmaktan kastı normal doğum , suni sancı verilecek açılman olacak ve bebek gelicek. Hakkında hayırlısı olsun .
ezgi-esk kaju765 Esra_Omer_21 3bebekannesiii Pulmoner kapak yokluklu fallot tetralojisi var kalpte sıvı birikmesi ve kalp kaslarında şişme var. Kardiyoloji perinatoloji ve eşimle birlikte sonlandırma kararı aldık
Fatmanur_-1 Merhaba arkadaşlar bugün doktora gittim ve bebeğin kafasinda plexus kisti olduğunu söyledi ve çok endişe içindeyim
rumeysattnc Fatmanur_-1 banada doktorum 17+4 bebeğinin beyninde kist var dedi zamanla kaybolabiliyor korkma ama detaylı ultrason gir doktor baksın dedi tek başınaysa kaybolur ama değilde gitmez bir rahatsızlık olabilir demişti 21+3 detaylıda girdim kaybolmuştu çok şükür
ezgi-esk Mmeelliikkee İlk doğumum sezeryan olduğu için bunda da sezeryan gerekmez mi bebek şuan 600 gr
Pitircikkus ezgi-esk tabı sız karar vermıssınız bana bısey demek dusmez ama Rabbım onu sıze belkı bı hedıye gönderdi dogdugunda belkı cok saglıklı olacak su güzel gunde yapmasanız keske sonlandırmasanız belkı cok saglıklı dogacak
3bebekannesiii ezgi-esk hakkınızda hayırlısı olsun Rabbim imtihanınızı kolay eylesin canım benim cennet kuşun olacak o sekılde düşün
Mmeelliikkee ezgi-esk hayır bebek çok küçük , fark etmez ve tekrar gebelik düşünecek iseniz daha sağlıklısı
ezgi-esk Mavidunyamm Gamgamze @Mmeelliikkee Rapunzel-25 Dün 11 de yatışım yapıldı vajinal ve dil altı hapla sancı ve açılma için hap verdiler. 20.20 de doğum oldu. Çok şükür eşiyle birlikte çıktı. Parça kalmadı kürtaja gerek kalmadı. Rabbim hiçbirinize yaşatmasın.
Rapunzel-25 Mmeelliikkee bende öyle yaptım canım suni sancıyla sonra kürtajla temizlediler Allah yardımcın olsun😔