Annecik3535 1 yaşında bir bebeği olup tekrar hamile olan bir anne tavsiyesi yazayım bende 😄 Bebeğime Yenidoğan kıyafetleri 1 ay kullanabildim sonra 3-6 ay giydirdim. O yüzden çok fazla yenidoğan alma bence çünkü bebeğinin kilosunu ve gelişimini bilmiyorsun.
Ben kıyafet olarak 1 tane hastane çıkışı, 3 tane alt üst şapkalı eldivenli takım, 3 tanede önden fermuarlı tulum, 6 çift çorap, 6 tane de yenidoğan atlet aldım.
2 tane ince nohut battaniye 2 tane müslin battaniye 1 tanede kalın battaniye aldım.
Ağız bezi çok işe yarıyor sonraki dönemlerde de kullanılıyor ondan 15 tane aldım.
Kendine de gecelik, pijama takımı, depend, göğüs pedi, emzirme sütyeni alabilirsin.