Merhaba iki gündür iğne vuruluyorum eşim vuruyor en acımayan yer göbek dedikleri için oradan vuruyor ilk vurduğunda hiç morluk falan oluşmadı hatta bende sevindim iyi bari diye ama dün gece vurunca baktım morluk oluşmuş bugün baya acıyor. Reçetede iğneyi dik bir şekilde yapın diyor ama eşim ilk gün biraz eğimli yapmıştı acaba dik yapmak yanlış mı YouTube’da birkaç video izledim eğimli yapan da var hangi şekilde morluk oluşmaz ?