Beybiliboy Kızlar bebeğim çok hareketli doğum belirtisimi bilemedim sanki ittiriyor gibi oluyo anlayamıyorum ama baya hareketli , sabahta nişanım geldi galiba.. 🤷♀️
Beybiliboy Amargi_nes ya nişan gelince hemen doğum olmuyormuş bide aslında eminde olamadım ama nişandı galiba , böyle afedersin sümüksü bi akıntıydı hafifmiçindr yok denecek kadar kanlı gibiydi , ağrımda olmayınca gitmedim 🤷♀️
Amargi_nes Beybiliboy nasil cesaret ettin canim. Bi gitseydin aciklik varmi yokmu baksalardi. Suan hic sancim yokmu yani
Beybiliboy Amargi_nes en son 5 gün önce gittim açılmam yoktu doktorda daha doğmaz demişti. Hiç sancımda yok şuan
KbraKirazl bebeğiniz kilosu nasıl ?ben de bugün 39+6yım ama henüz nişan fln yok sancı da çıkmadı nst de bekleyeceğiz dedi doktor hayırlısı🙋b
KbraKirazl benim de altyan muayene etmedi henüz gerçi ilk doğumum normal o nedenle olabilir benim bebek de 3 buçuk olmuş daha alırsa vay halime 🙄çarşambaya kadr bekleyeceğiz dedi ona göre suyuna ,eşine bakıp doğum şekline karar vercez
Beybiliboy KbraKirazl hakkında hayırlısı olsun canım sağlıkla kavuşursun inşallah yavruna, banada doktor daha fazla kilo almaz inşallah demişti
Busrahmet KbraKirazl Öncelikle sağlıklı olsun buçuk kilo sanırım ideal kilo bunun için ek öğün neler aldınız nasıl beslendiniz
KbraKirazl benim ilk doğumumda nişanım geldikten 2 gün sonra doğumum oldu bu arada sancın yoksa biraz daha bekleyebilriin ve suyun gelmemişse ama yine de doktora gidip bir nst ye bağlanmada fayda var sancın çıkar ,bebeğin kalbine bakarlar 😌hayırlı haberlermiz olur inşallah🙏