Jeonxx Kızlar sizce var mı? Kuruma çizgisimi yoksa? Bu şekilde gebeliğini öğrenen var mı? Bu arada reglime daha 4 gün var bugün öyle içimden yapmak geldi
Beyzanrrr Jeonxx hamilesin tebrikler ama çok yeni bebek daha 10 gün daha bekle ondan sonra git kan ver
Egemendoruk Jeonxx tebrik ederim gebesin🥰 biraz daha beklemeni öneririm 1 hafta yada 10 gün doktora gitmen icin.
esraa1717 Jeonxx bende hatta dhaa silik bile öğrenmiş olabilirim adetten 5 gün önce yapmıştım diğer gün sabah tekrar yap gittikçe koyulaşır 2 3 gün inanamayıp yapmıştım 4 5 tane erken test 😀
Jeonxx Beyzanrrr yaa inşallahh öyleyimdir🤲🏻🤲🏻 beklemeyi düşünüyorum evet inşallah daha da belirginleşir 🤲🏻🤍
karansmom_ Jeonxx bende 4 gün kala aşırı silik ile öğrendim. Sabah tekrar erken gebelik testi yaptım ve belli oldu. Sabah tekrar deneyin isterseniz
mimar_anne Jeonxx bende 4 gün kala bu şekilde öğrendim canım kan verdiğimde 86 çıkmıştı şuan 4+6 yım 2. Hamileliğim
Ebruebos Jeonxx aynı testten yapmıştım reglime 3,4 gün kala aynı böyle çıktı 42 beta ile öğrendim aynı gün. Gözünüz aydın
Abdulzade Jeonxx bendede böyle çıkmıştı 2günde bir test etdim git gide koyulaşıyordu, ve şu an hamileyim. İnşallah sendede olur❤️