Ben sanırım 61 -62 kg dim hamilelikten önce. Şu an 19 haftadayım ve geçen hafta 67 kg olduğumu gördüm :( doktorum bile inceden dokundurdu , her geldiğinde iki kilo alıyosun diye :) tatlı mı yiyosun dedi yok dedim. Havalar çok olduğu dönemde hiç yürüyüş yapmadım bi de ekmek çok yedim. Belki ondan aldım bilmiyorum. Allahtan boyum uzun da çok farkettirmiyor. Ama doğuma kadar daha alıcam gibi bilmiyorum bu konuda ben de muzdaribim :(