NurYm benim de kafası 2-3 hafta önde , normal doğum istiyordum şimdi hastaneden geliyorum bu şekilde normal doğumun çok çok zor olduğu söylendi daha 35+1 deyiz , 32+1 den beri sancı çekiyorum yoğun nts 49-60-80 çıkıyor hep ki erken doğuma karşı ilaç kullanıyorum
Erken doğum riskinden genelde yatıyordum ama
Bu hafta da bitsin bi umut perine masajı , merdiven çıkma, ahududu yaprağı çayı , squat, yer silme ne varsa yapmaya başlayacağım sanırım hazır sancı varken
Bu arada bu gün acile yönlendiler oradaki bayan dr da bebeğin kafası iri olduğu için aşağı yaptığı baskıya paralel sancın yükseliyordur dedi açılmayı da sağlarsam belki normal doğum olur
Yada ben komple çıldırdım :( Ey doğum yapanlar bi yol gösterin