Merhaba 32+1 de ultrason değerlerimize göre kafası 37+1 karnı 35+6 kilosu 35+4 haftalara denk geliyor. Şekerim veya herhangi bir problemim yok. Şuan genetik olabileceği kanaatinde doktorum. Değerleri benim gibi olup normal doğum yapan var mi? Veya çoçuğun çok iri olduğu söylenip doğduğunda öyle olmadığına şahit oldunuz mu? Çünkü doktorum böyle giderse normal doğum çok zor dedi, bir doktorun ölçümü bu şekilde değil gittiğim bütün doktorlar bebek haftasının ilerisinde diyor 🤷🏻♀️