Dilarasaban Benimde iki ay önce kanamam gecikti 8-9 gün kadar aslında çok gecikti de diyemem çünkü çok düzenli adet gören birisi değilim yinede hiç o kadar geç olmamıştı adetim bitti 12 gün düzenli ilişkim oldu ve sürekli kasık ağrım vardı 12. Günün gecesi hafif akıntım gelmeye başladı pembe pembe 2 gün öyle geldi 2 gün de kanamaya çevirdi kanamam geldi ama arası çok kısaydı şimdi adet üstüne 9 gün geçti kasık ağrılarım çok hafif devam ediyor yine de randevu aldım bugün doktora gidicem inşaallah hamilesin der böyle okudukça heyecanlanıyorum 🤗