Hanımlar merhaba bu ay adetimden üç gün önce pembe lekelenme yaşadım iki gün boyunca aşırı şiddetli bel ve kasık ağrısı oldu sonrasında yoğun bir şekilde 3 gün süren kanamam oldu ve kesildi bianda normalde 7 gün sürerdi adetim ama bu kez çok değişik oldu bu şekilde olup hamile kalanlar varmı yada bu duruma benzer ? Deneyimlerinizi yazarmisinjz