minikmucizeemaak damlalmila2017 çıkar Allahın izniyle, zaten gebelik varsa beta artışı 2 gün sonra olduğu için belli olur elbet
Laylalaylay damlalmila2017 bence de canım yumurtlamadan 12 gün sonrayı hesap et kesinlikle şimdiden moral bozma ❤️ inşallah gönlündeki olur
gunaymom damlalmila2017 3 gün kala kanda çıkardı diye düşünüyorum geç döllenmeyse onu bilemem tabi canım
Elylm Kızlar merhaba iyi akşamlar adet günüme 1 gün kala kan tahlili verdim beta değerim 180 çıktı . Düşük mü sizce
Gmzpkr damlalmila2017 günaydınnn canımmm bugün erken gebelik testi yaptım sankiiiii sankii 2 ci çizgi çıktı ama hayalet gibi yok gibi belki bende yanlış görmüşümdür bilmiyorum😅😅😅 Bizim için erken sanırım Birkaç gün daha beklemekte fayda var ben söylim 🫶🏻😅
damlalmila2017 Gmzpkr yaaa fotoğraf at bakalım 😍 bende yarın sabah yapcam yapınca bilgilendiririm bakalım
Gmzpkr damlalmila2017  Oldumu bilmiyorum bişiler yaptım ama 😅😅😅
Srfclkkl Benimde 5 gün vardı adet günüme içime bir his geldi yaptım ama çıkmayacak gözüyle bakarken çıktı. Sonrada kan verdim beta değerim 49 du. Yani çoğunun yumurtlamadı erkense erken görünüyor geç olduysa eğer adetin gecikmesi bekleniyor.
damlalmila2017 Gmzpkr silik bariz belli yeni olduğu içindir. İdrarda belli olduysa kanda zaten bellidir. Çünkü ilk kanda artıyor sonra idrara geçiyor. Git ver testi 😍
Gmzpkr damlalmila2017 test verirsem daha günüme var ama 2 ekim bat Sonra başlıcam sürekli kan vermeye hı 😂 Bekleyeyim biraz daha bence sence 🤯