damlalmila2017 Yani kaç gün geçmiş oluyor, ben burda hep görmüştüm 11 gün sonra yapın diye. Ben ayın 30 unda yapmıştım silik çizgi vardı testte kan verdim 1.20 idi bebek varda beta 2 günde bir yükseldiği için 1 inde evde testi tekrarladım daha belirgin bir çizgi vardı hemen kan verdim 12.58 çıkmıştı