AlpEmir esmakc ama benimki hafif kan pıhtılaşması , doktorunuza danışsanız iyi olur , eğer kan pıhtılaşması baya var ise sizde karından iğne tedavisi başlatabilir
esmakc AlpEmir bu hafta gidicem kan testleri yaptı pıhtılaşma var mi yok mu diye eğer yok değerlerin iyi derse yine de gidip alicam eczaneden ben kullanicam sanirim bir zararı olmaz
Marziyeee12 Benim ilk hamileliğimde tansiyon ve şekerim çok yükseklerde olduğu için bu gebeliğimde önlem almak amaçlı kullanıyorum baştan beri doğuma kadar kullan dedi doktorum sizce tansiyon yükselmesini engelliyormudur
Minigiim-vebenn52 demirdursun benimde öyle oldu 23. Haftadayım gelişimi de bir hafta geriden geliyor detaylıda her şey iyi çıktı ama çentik cıktı işte sadece ne yaptınız acaba bu durum için
Merveyy esmakc hemotolojiye gitmelisin orda dr kanlarina bakip yaziyor bendede hemotoloji yazmisti halada ora yaziyor
esmakc Merveyy oraya mı almam gerekiyor randevu perinatoloji de 6 tüp kan aldi çeşitli tahliller yaptı temiz sonuçların kullanmaya gerek yok dedi kan sulandirici için e bu millet bir düşükte bile hemen kan sulandirici kullaniyor veriyor dr da benim 40 hafta ölü doğmuş neden vermezler 😞