esmakc Kizlar merhaba benim bu gebelikten önce 40 haftalık bir ölü dogumum var o zamanlar gittiğim dr tekrar gebe kaldığında mutlaka kan sulandirici kullanman gerekiyor dedi şimdi yine hamileyim 2 3 dr gittim kadın dogumcu veremem kafama göre dedi perinatolojiye yönlendirdi o da gerekli testleri yapayım ona göre bakicam dedi eğer bu da vermezse napicam diğer dr kesinlikle kullanmalısın plesantayi beslicek dedi suan 11 haftadayim geç kaldım gibi aklımda hep soru işareti var tekrar ya aynılarını yaşarsam diye korkuyorum 😭
babylook esmakc başınsağ olsun çok üzüldüm sebebi neydi acaba😔 kötü düşünme inşallah herşey iyi olur çok üzüldüm
Minik1Civciv esmakc Hematoloji bölümüne gitmeni tavsiye ederim canım. Onlar dana rapor yazıyor sen hangi kadın doğuma gidersen git mecbur yazarlar benim elimde raporum var.
guzelanne01_ esmakc ne alakasi varmışki ya….Benim 13 yıl önce düşüğüm oldu arkasına kızıma hamile kaldım doğurdum şükür,13 yıl sonra oğluma hamile kaldım sırf 1 tane düşüğüm oldu diye ki yıl geçmiş sağlıklı şükür doğum yapmışsım direk verdi doktorum düşün olmuş tedbir alalım dedi bana 6 haftalıktan 12 haftama kadar kullandırdı
Mavimsii_56 esmakc saglık ocagına yazdır ne var ki onda bn hep yazdırıom bnde kullanıom 31 kadar devam dedi
guzelanne01_ Mercimeek bana hiç test yapılmadı kanımda pıhtalaşma olsaydı kızımdada kullandırıldı ama yada doğum olmazdı diye düşünüyorum doktorum tedbir amaçlı verdi
demirdursun esmakc bence geç kalmadınız korkmayın benim hiç kaybım yok ama detaylı ultrasondan sonra doktorum sol taraftan bebeğe giden bir damarda çentikleşmeden dolayı coraspirin vermişti ve ben onu 34 haftaya kadar kullandım.
Minigiim-vebenn52 demirdursun benimde öyle oldu 23. Haftadayım gelişimi de bir hafta geriden geliyor detaylıda her şey iyi çıktı ama çentik cıktı işte sadece ne yaptınız acaba bu durum için
Haticeeee34 esmakc bnde sizimle ayni duygulari yasadim ama bana asprin verdilerr artk igne yerine kan sulandirici agri kesici veriyorlar
Elifttk esmakc bnım ılk doğumum tansıyon ve protein kaçağı olduğu ıcın 35 haftalık sezeryanla doğum yaptım suan 9 haftalık hamıleyım ve ıkızler. 6 haftada kadın doğuma gıttım bebek ve keseyı görsün diye perınatolojıye yonlerdırdı aspırın başlayalım ama erken daha 11 haftada gel başlayalım dedi ne zaman başlanıyo bu ılac ne zman bırakılıyo neye göre verıyorlar
Mercimeek esmakc plt değerin kaç canım ? Hgb çok düşük evet takviye alırsın muhtemelen başka bir şehirde önerilen bir Hematoloji doktoruna git seninde için rahat etsin ben akdeniz anemisi hastasıyım düzenli kan alıyorum mesela Balcalı Hastanesinde tedavim devam ediyor plt değerim çok yüksek corasprin de kullanıyorum sadece kadın doğum doktorum 34. Haftada ilacı bırakacağız dedi
Tatunya esmakc Öncelikle lütfen kötü düşünmeyin, biliyorum elinizde değil ama bu bebişiniz için yapacağınız bir fedakarlık gibi düşünün. İlk gebeliğimde düşük olmuştu ikincide pıhtılaşma testi yapılmadan coraspirine başlattı ama maalesef o da düşük olmuştu. Sonra tekrar gebe kalınca başka bir doktora gittim. Durumu anlattım coraspirin içip içmeyeceğimi sordum. Pıhtılaşma testi yapalım dedi. Yaptı ve her şey normal çıktı ama doktorum biz yine de önceki iki düşük öykünüz sebebiyle riske atmayalım siz coraspirin için dedi. Pıhtılaşma sorunum olmadığı halde demesine şaşırmıştım açıkçası bir süre içmedim sonra doktora tekrar sordum içersen daha iyi olur dedi. Ben 14. Haftada başladım. Lütfen tüm tahlilleriniz yapılsın hatta geçmiş tahlillerinize bile bakmasını isteyin doktorunuz bakabilir. Geçmiş olsun bebişiniz sağlıcakla gelsin.
AlpEmir 2 kere düşükten sonra doktorum bir sonraki gebeliğinde mutlaka kullanacaksın demişti Gebeliği öğrenir öğrenmez başlamıştım Coraspine Doktora ilk kontrole gittiğimde söyledim iyi yapmışsın 32-33 haftaya kadar devam dedi
Mylove47 esmakc benim doktor test olmadan ilk gebelik de 9 haftalıkken bebek karnimda öldü diye mecbur verdi doktor ikinci hamileliğinde kullanman bebeğin sağlığı için vitaminle beraber iyi oluyor ben vitaminle beraber kullanıyorum son gününe kadar doğasıya kadar bebek ama benim kromozom bozukluğu da vardı bebekde testte falan
AlpEmir esmakc eczaneden aldım , reçetesiz satılıyor Coraspin 100 lük 15-20 liraydı yanılmıyorsam Ben hemen 4-5 adet almıştım tekrar almıştım diye , gece uyumadan önce içiyorum
AlpEmir esmakc ama benimki hafif kan pıhtılaşması , doktorunuza danışsanız iyi olur , eğer kan pıhtılaşması baya var ise sizde karından iğne tedavisi başlatabilir
Esmahafsa Merhaba sizi korkutmak istemem ama kan pıhtılaşması çok önemli bende de var kızım doğana kadar iğne kullandım şimdi tekrar hamileyim doğuma kadar yine kullanıcam. Bazı test sonucun da olup olmadığı belli oluyor. Halamın kızında da var ilk hamileliğinde bilmiyordu 6 aylıkken ölü doğum yaptı. Hiç ihmal etmeyin en kısa zamanda çözmeye bakın