Nurbusra_ sedam94 var gibi gözüküyor çatlatma iğnesi olmadıysanız var 6.gün için böyle silik çıkması çok normal
Birbahargunu sedam94 aynı testle 6. Gün yapmıştım ve aynı böyle çıkmıştı değerim ertesi sabah 30 du bu arada taze transferdi yani çatlatma iğnesi vurulmustum ama etkisi geçmiş oluyor
Fatma-00 sedam94 bence var bende ilk gün saymazsam 5.gündeyim peki bir belirtiniz varmiydi benim hiç cesaretim yok test yapmaya
Cosmos- sedam94 ayh ne güzel bir gün hepimiz pozitif devam ediyoruz var gibi benimde silik çıktı canım öğleden sonra kan verdim 80.86 çıktı değerim 😍
Nurbusra_ sedam94 etkisi 10 12 gün sürüyo diyolar ama bence geçmiştir geçmemiş olsa çok daha silik olurdu diye düşünüyorum yarın tekrarla bence sabah ilk idrarla testi ama var gibi 🥰
sedam94 Birbahargunu benim de taze transfer 5. gün embriyosu iki tane koyuldu. Umarım tutmuştur. Kan tahlili günüm Perşembe eşim daha önce kan vermemi istemiyor üzülürüm diye ama ben dayanamıyorum tabi 😔
Birbahargunu sedam94 benim de 5. Gün AA ve BA iki tane koyuldu teki tutmuştu 28 haftalık olduk darısı size hayırlısı olsun hakkınızda
sedam94 Fatma-00 bugün aşırı derece de başım ağrıyor sabahtan beri ve goguslerimde acı yok ama aşırı dolgun her zamankinden farklı gibi ☺️
sedam94 Fatma-00 ama herkeste belirti olmuyor ki çok okudum hiç bı belirtisi olmadan pozitif sonuç alanları karamsar olma lütfen inşallah hepimiz olumlu sonuç alırız 🤲🌸 çift embriyo mu sizinde ve kaçıncı gün embriyosu
Nurbusra_ Benimde hiç belirtim olmamıştı hatta çok üzülmüştüm ama şimdi 17 haftalığız 🥰asla ümitsizliğe kapılmayın herkesin vücudu başka kimisi çok belirti yaşıyor kimisi hiç yaşamıyo 🙂
Nurbusra_ Fatma-00 hiç olumsuz düşünme bende yerleşme kanaması kasık ağrısı falan hiç biri olmadı sonra bi kan verdim 11.günde sonuç pozitif sen iyi düşünmeye çalış 🥰