gamzecgr gncglozclk normal bazen yorgunluktan bazen gaz problemi varsa oluyor ya da yemeklerden sonra olabiliyormuş karbonhidrat tüketimini azaltın rahatlatır biraz
gncglozclk pinkioctober benım basından beri oyle hep sertti buyudukce artık daha da sert oluyor cevremde yuru dıyorlar doktoruma soracaktım o an heyecandan unutuyorum hep 🤦🏻♀️ bu cuma randevum var sorcam bakalım ıns unutmazsam coguda normal dıyır ama ben yinede burayada yazım dedım agrım sancım hıcbırseyım de yok bebiş de hareket ediyor normal sadece sert karnım gun ıcınde 1 2 defa oluyor bebek artık buyuyor gerılıyor acaba ondan mı dıye dusundum de bilemedim
gamzecgr gncglozclk tabi bazı haftalar bende de çok oluyor genelde bu sebeplerden hep bir de büyüme atağının olduğu haftalar oluyor o zaman da karın büyüdüğü için hepten geriliyor merak etmeyin normal yani sancı eşlik etmiyorsa 💐
Gzm_Krks Magnezyum kullanıyor musunuz? Bana doktorum uzan ve 20dk bekle hala sertlik varsa magnezyum al demişti
gncglozclk Gzm_Krks 7. Haftadan beri kullanıyorum şimdi ıctım ama gectı sertlik cuma gunu sorum bakalım ne dıycek
gncglozclk Gzm_Krks huzursuz bacak sendromu var bende hamilelikte artınca basladım ama keske once baslasaymısım gordum en guzel en faydalı ılac kabızlık sorunu yasamadım bu ılac sayesinde cok ıyı gelıyor bana
gncglozclk gamzecgr yok canım sancım şükür rahat hamilelik yasıyorum 🤲❤️ biraz da evhamlı bırıyım ufacık bısey olsa nıye oldu diyen bırıyım 😂😂
gamzecgr gncglozclk ben de öyle her gün kendime dert edincek bişi buluyorum yok yere bu forum bozdu psikolojimi benim okudukça😂
gncglozclk gamzecgr ben de tam tersi rahatlıyorum paylastım da normalde kadınlar kulübüne bakıyordum orası da benı cok kotu etkiledi ama burası hep olumlu konusuyor ya rahatlıyorum baya ıyı gelıyor 😂 ama yinede benım ıcımde olan bı duygu siz kac haftalık oldunuz 🥰
gamzecgr gncglozclk annelik böyle bisi demek ki 😂 24 haftalik olduk biz de aynı sayılırız cinsiyeti ne sizin bebişin 🥰
Ef1001 Benim 16.haftadan beri var. En son 22+4te göründüm doktorum kasılma bunlar dedi şuan 15-20dakikada bir oluyor 10dakikada bire düşerse bakicam dedi malesef. Düşük önleyici başladık belki benim sık olması ile ilgilidir
gamzecgr Ef1001 evet bı tık sık o yüzden başlatmıştır progestan mı başlattı bi de magnezyum kullanıyor musunuz o da rahatlıyor gerginliği
gncglozclk Ef1001 yalancı kasılmalar zaten olabiliyormus 20. Haftadan sonra vucut kendını alıstırmak ıcın benım oldu 20 de ama uzandım da hep gectı korktum hatta ama bı daha olmadı 23+2 deyim tek sorunum sürekli tuvalete gitmek ins sizinde duzelır
gamzecgr gncglozclk progestan iğne,fitil, magnezyum hepsini kullanıyorum ben de her gün iğne olmaktan süzgece döndüm valla