mmeliikee 8 ay önce sezaryen oldum çıkar çıkmaz kahve ve bitter çikolata önerdiler onları yedim içtim sıfır baş ağrısı. Ameliyatta başınızı oynatmayın hiç o da baş ağrısını engelliyor. Bana doğum sonrası hastanede bamya getirmişlerdi o çok rahatlattı,benim doktorum doğum sonrası reçetemde fitil yazmıştı sayesinde hiç kabızlık yaşamadım. Bol su için,uyuşukken bile ayakları oynatmaya çaışın,açıldığı gibi de bol bol yürüyn ilkler zor ama yürüdükçe rahAtlıycaksınız ve gazı kolay çıkarakacaksınız. İlk kalkış abartıldığı kadar zor değil hep karşıya bakın hiç yere bakmayın,zaten hastabakıcı ve refakatçiniz destek olur. Yanınıza kayısı hoşaf alabilirsiniz oda rahatlatır ilk aklıma gelenler bunlar sorularınız olursa seve seve cevaplarım ayrıca