Donthappymom Ozdemirinannesi- birde böyle sevinçlerini lütfen böyle postların altında değil kendine özgün postlar açıp paylaş benim postum değil ama bende çocuk istiyorum ona rağmen duygulandım post sahibini düşünemiyorum 🤲🤲🤲
crnkrts Ozlemdrn ben adetim 9 gün geçince öğrendim. Ve o aralıkta 4 kere test yaptım hep negatifti. Geç döllenme olmuş. Şuan 15+3 teyim. Ümidini kaybetme lütfen. Sabır ve dua 🙏🏻🙏🏻🙏🏻