Ozlemdrn 3 gün sonra tekrar test yap. Pozitif bence. benim de böyle olmuştu gecikmem de yoktu pazartesi yaptığım çok silikti hatta çöpe atmıştım negatif diye çarşamba yaptım onu da çöpe atıyordum birden koyulaştı. Kanda direk çıkar zaten istersen direk kan ver.