Busrademiir Keremasaf1 23 haftalık oldum, memnun kaldım ama iyi bi doktordu siz neden memnun kalmadınız ki
Keremasaf1 Busrademiir benm muayanm kısa surdu,resım dahi vermediler,cd verdiler 2.gidişimde dahad kısa sürdü,40 dk faln yok yani🤦🏽♀️
Keremasaf1 Busrademiir ben oğluma 2 sene önce yaptrdm,bılmıyorm belkı değişklik yapmş olabılırler,ama bi kere olumsuz bi düşünce bıraktılar