Birannis Sksjsux355-- b12 nize baktınız mı benim şuan b12 m sınırın altına düşmüş doktor elinde ayağında uyuşma başlar yakında dedi iğne yazdı haftada 1 vurun dedi belki sizdede bunun gibi bir vitamin eksikliği vardır bende de uyuşma yok ama nefesimin bazen daraldığını hissediyorum
Sksjsux355-- Birannis Birannis geçen hafta tahlilleri verdim temiz çıktı bi tek demir ilacını 1 doz yükseltti o kadar
Mihrimah44 Sksjsux355-- Bem aşırı nefes darlığı çektiğim hafta gebelik zehirlenmesi yaşadım, sana tavsiyem acilen tansiyonunu ölç ve doktora git hemen
Sksjsux355-- Mihrimah44 benim çarpıntı gibi ara ara gelip gidiyor ama sizde de öyle mi oldu acaba bide sinir sikismaniz var miydi
Mihrimah44 Sksjsux355-- bende nefes alamama oluyordu, gece göğsüm daralıyordu , midem bulanmaya başlamıştı, simir sıkışması da bacaklarımda çok oluyordu, bence sem kendini sürekli takip et, tansiyonunu ölç ve yediklerine dikkat et bişey olmaz inşallah
kvsr22 Tatunya Bayılma hissi ,ya da başta sersemlik var mıydı ?ben ayrıca Demir ilacı almıyorum ,multivitamin kullanıyorum.Acba yeterli gelmiyor mu diyorum ,çünkü 10-15 gündür sersem gibiyim
2cocukluu-annee Sksjsux355-- benim de gecen gun bacagimda aşırı bi agri oldu uyuyamadim agridan ve gece acile gittik agri kesici serum taktilar bi de agri kesici jel ve parol verdiler cok sukur 3 gun icinde gecti.sen de git insallah canim insallah seninde hemencecik gecer
Beauty Sksjsux355-- anlattığınızın aynıları bende de oldu 32. Haftada başlamıştı sanırım. Şuan çok çok azaldı doktorum banada normal demişti tahlillerim herşeyim temizdi benimde. Parmaklarım elim kolum uyuşuyordu uyuyamıyordum bile nefes darlığı da aynı zamanda çok yordu ama zamanla hafifledi umarım sizinde bir an önce geçer 🤲🏻