Tatunya Sksjsux355-- Demir eksikliğiniz var mı? Demir ilacı kullanıyor musunuz? Bundan bir buçuk hafta öncesine kadar nefesim kesiliyordu kaslarım çok ağrıyordu demire daha başlamamıştım anlatınca demire hemen başladık biraz daha iyiyim sanki nefesim düzeldi en azından.
Mihrimah44 Sksjsux355-- Bem aşırı nefes darlığı çektiğim hafta gebelik zehirlenmesi yaşadım, sana tavsiyem acilen tansiyonunu ölç ve doktora git hemen
Sksjsux355-- bdenerigokce hayır dünden beri kollarımda feci ağrı ve sinir sikismasi var ve devam ediyor güç yok kollarimda ve aniden bi doyacak kadar nefes alamama geldi
bdenerigokce Sksjsux355-- yani bunlar çok değişik belirtiler, stres de olabilir başka bir şey de. Bence de bi acile veya doktoruna görün
Beauty Sksjsux355-- anlattığınızın aynıları bende de oldu 32. Haftada başlamıştı sanırım. Şuan çok çok azaldı doktorum banada normal demişti tahlillerim herşeyim temizdi benimde. Parmaklarım elim kolum uyuşuyordu uyuyamıyordum bile nefes darlığı da aynı zamanda çok yordu ama zamanla hafifledi umarım sizinde bir an önce geçer 🤲🏻
Sksjsux355-- funnymummy başka sefer de bu durumu yaşadım gebesin sinir sıkışması normal nefes darlığı normal deyip yolladı kalp atışı ve nabız normal çıktı çünkü
bdenerigokce Sksjsux355-- bi kez daha yaşadığını söyle, belki de normaldir dediği gibi biraz dinlen geçmezse git
funnymummy Sksjsux355-- ara ara da olsa tekrar ediyorsa doktoru değiştirip tekrar muayene olun bence yada bir kalp doktoruna görünün isterseniz geçmiş olsun
bdenerigokce Sksjsux355-- bende baş dönmesi mide bulantısı nefes darlığı ile gittim benle dalga geçti hamilesin dedi kaç haftaya gelmişsin bunlar normal bilmiyor musun falan, neyse bari idrar alalım dedi idrar bi çıktı benim kanama alanım var şok oldu🤷♀️😂 çok şükür az çıktı bir şey yok ama gerekiyorsa mutlaka git en azından idrar baksınlar
Sksjsux355-- bdenerigokce Haklisin altında farklı şeyler yatabilir daha kötü olursa giderim birazdan şuan dinlenmeye geçtim nefes darlığı geçti fakat el kol ağrısı devam
Sksjsux355-- funnymummy 2 defadır gidiyorum kardiyolojiye bisey yok diyor yoksa bende o konuda kalpten şüphelendim iyidir kalbin diyor
Sksjsux355-- Tatunya evet günde 1 doz kullanıyordum 9.9 çıktı 1 ay önce ve 2 doza çıkardı doktor düzeldi sonra kansizlik
kvsr22 Tatunya Bayılma hissi ,ya da başta sersemlik var mıydı ?ben ayrıca Demir ilacı almıyorum ,multivitamin kullanıyorum.Acba yeterli gelmiyor mu diyorum ,çünkü 10-15 gündür sersem gibiyim
Birannis Sksjsux355-- b12 nize baktınız mı benim şuan b12 m sınırın altına düşmüş doktor elinde ayağında uyuşma başlar yakında dedi iğne yazdı haftada 1 vurun dedi belki sizdede bunun gibi bir vitamin eksikliği vardır bende de uyuşma yok ama nefesimin bazen daraldığını hissediyorum