Bence dayanmaya çalış. 39+4üm iki aydır uyku yok ağrı sancı kasılma sürekli oluyo iki defa hastanelik oldum ama yine de bebek içerde ne kadar büyürse o kadar iyi. 36-37de alınan bebeklerin gaz mide bağırsak sorunları daha fazla oluyormuş tam gelişmediği için. Ben de çok zordayım ama napalım.