gakkoyengee
Bende 36+1 im bebeğim kanalda ve 1 cm açıklık var sancılarım bel bacak ağrılarım var. Bebeğiniz dünyaya kendi isteğiyle hazır olduğunda kendi başlattığı bir süreçle gelecek, o normal doğum esnasında salgılanan oksitoksin hormonu hem sizin hem bebeğiniz için inanılmaz bir mucize bebeğiniz vajinal yoldan geçerken aldığı bulaşlar onun için bir mucize bağışıklığı için. Evet tabiki zorunlu hallerde sezaryen yapılmalı;
[ ] Plasentanin rahim ağzına yerleşmesi
[ ] Plasentanin doğumdan önce ayrılması
[ ] Bebek kalp atışlarının bozulması (110-160)
[ ] Makat gelişler-ayak gelişler
[ ] İri bebek- bas pelvis uygunsuzluğu
[ ] Anne ait kronik hastalıklar ( TA, diyabet, krc, böbrek)
[ ] Kordon dolanmasina bağlı bebek kalp atışlarının bozulması
[ ] Geçirilmiş sezaryen ya da rahim ameliyatı
Bunlar zorunlu sezaryen halleri ama isteğe göre sezaryende uykuda olan bebeğinizi karnınız kesilip hazır olmadan dışarı çıkartıyorsunuz, inanın Rabbim bizleri normal doğumu çok güzel bir şekilde başaracak güçle yaratmış. Sizin için en sağlıklı en hayırlı şekilde hangi doğum olacaksa o olsun 🥰