Ufdy9 Rwerdst şuan kafası yumuşak kestiremem ki sizinde ön tarafta mı oldu dökülme çok korktum bi rahatsızlığı mı var acaba
Rwerdst Ufdy9 yumuşak olsa bile kesiliyor kuzum. Bende olmadı. Ama olması normal bir şey hahahahaha Yavaş yavaş tamamı dökülür tahminen
Sumeyyenur1 Ufdy9 bir Ufdy9 bence doktoruna danış 6 aya kadar tüyler dökülüyor bana öyle söyledi de saçı hiç sormadım