Bebeğim 45 günlük 40 ından sonra resmen huy değiştirdi. Bazen çok güzel emiyor bazen memeyi görünce ağlamaya başlıyor acıktıkçada ortalığı yıkıyor ama yine emmiyor yada 1 2 emiyor bırakıyor. Yediklerime dikkat ediyorum ama sürekli gazı var. Memeyi emmedigi zaman mana vermeye başladık. Bu meme reddi mi sizce başına gelen var mı? Öyle ise sürekli emmek istememesi gerekmiyor mu?