5+3 um bende 4+6 yken mecburen gittim ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı belki progesteron başlar doktor diye iyiki gitmisim kese daha görünmez diye düşünüyordum ama hemen göründü oncekinde 6. Haftaya kadar gorememistik hem göründüğü için icim bir tık rahatladı hemde birsuru tahlil istedi ve progesteron başladık inşallah sorunsuz kalp atışınida duyarız 🙏