Matmazelbebi Ebus2045 Limonda şeker var ve limonlu su tansiyonu yükseltebilir şeker tansiyonu tetikler. O yüzden ilaç ve su olarak değerlendirmenizde fayda var.7 senedir tansiyon hastasıyım bende 🤗
Ebus2045 Matmazelbebi saol kuzum da 2 doktor hiç bir bilgi vermedi bana direk yüksek salı günü gel Alcam dedi bende nette limon dusuruyo diye okuyunca dünden beri içiyorum. Saliya kadar düşürse yetecek ya ilaç falan vermedi
Matmazelbebi Ebus2045 Tansiyonu arttırmayacak şeyler yerseniz düzelir zaten.Özellikle tuz, şeker bunlar tansiyonu yükseltir. Siz bilirsiniz geçmiş olsun şifa versin Allahım 🤲🏻💕
Erden37 Badesmmom Benimde an itibariyle şafak 28 36. Haftaya girmiş bulunmaktayım 28 gün duracağımı düşünmüyorum nedense 😅🤭💙
ardenmommy Son 25🤭 kız ne ara geldik bu günlere sanki daha dün öğrendim gebeliği🥹 bebişim erkek sağlıkla gelsin inşallah 🙏
saleymom Badesmmom Badesmmom benim de son 28 kaldı. 34. Haftada kanala girmişti. Benimde ikinci gebelik ilkinde hiç yalancı sancı falan olmadan doğuma gitmiştim ama bunda yalancı sancılarım var ne zaman gelecek merak ediyorum 🤷🏻♀️
Badesmmom saleymom ikinci gebelik çok farklı oluyor cidden hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi
Ebus2045 Badesmmom evet ya gerçekten öyle zaman hiç geçmedi gibi gelmişti ama şimdi doğumu bekliyorum ilk dogumumda hiç böyle değildim bu çok geriyor