Badesmmom Çok heyecanlıyım acaba ne zaman gelir minik kız benim bu ikinci doğumun kasilmalarim oluyor ama geçen hafta gittiğimde bebek daha kanala inmemiş erken dedi doktorum 37 de gidicem o zaman ne diyecek merak ediyorum sizlerin şafak kaç
Matmazelbebi Badesmmom Son 27 Cuma günü gideceğim ben doktora 🥺İçimde hem korku hem heyecan var çatı muayenesi olmadım olunca da günü vs belli olacak onun heyecanı beni bitirecek 😂Dua ediyorum ama gün konulursa o güne kadar nasıl sabretcem🙈Zaten uyuyamıyorum geceleri 🥲
Ebus2045 Badesmmom şafak 2 nasip olursa salı gunu doğum yapicam ancak tansiyonum yükseldiği için nerdeyse aç yasiyorum hiç bişey yiyemiyorum.yukselcek diye surkeli limonlu su iciyorum sabit tutmaya çalışıyorum oyleyken en düşük 13 oluyor genel 14-15 çok korkuyorum bana dua edersiniz🥺
Badesmmom Elifkskl Fatoserin Azemmoms bebislerin cinsiyeti ne kız erken doğar diyor büyüklerimiz ama tabi gününü geçen bile oluyor
Lym Benimde son 26 🥹 ilk gebeliğim çok heyecanlıyımm sağlıcakla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🥰
Badesmmom Fatoserin çok heyecanlı sezaryen olsa gene günü saati belli normal olduğu için acaba sancı mi tutacak suyum mu gelecek belirsiz
Matmazelbebi Ebus2045 Limonda şeker var ve limonlu su tansiyonu yükseltebilir şeker tansiyonu tetikler. O yüzden ilaç ve su olarak değerlendirmenizde fayda var.7 senedir tansiyon hastasıyım bende 🤗
Ebus2045 Badesmmom ah bittide doğuma girip sağlıkla çıkalım istiyorum stres yapıyorum. Stres yaoincada tansiyonum yükseliyor 🥺