Erva18 MelodyFairy benim 1ekim karnım ağrıyor ve goyuslerim çok hassaslasti inşallah bebeğim benimledir
Sev_sevda NonameNo kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik oluyormuş ve 1 kere kimyasal keçiren bidahakine geçirmiyor yani tekrarlanmıyor☺️
besem Sev_sevda NonameNo Yakın Zaman da bi arkadaşım kimyasal geçirdi ve çok geçmeden tekrar pozitifi gördü şu an 8 aylık umarım sizinde sağlıkla olur, hepimizin inşallah 💕🙏
NonameNo Sev_sevda ay kuzum keşkee ama adet sancım nasladı bile İnşallah sizler güzel sonuclar alırsınız bu ay 🤲