cokkasmabeabi ay valla bilmiyorum ben kendim de paramedik mezunuyum hiç doğum sonrası verildiğini görmedim stajlarda Felan ama bana verecekleri tuttu😂 5 gün kullandım. Sonra bebeğim sariliktan yb alındı evim de çok uzaktı hastaneye başka yerde kaldım kullanamadim kaldı öyle gerisi.