Yasemin222 32 hafta olduk çok şükür bir sıkıntı yok ikinci gebeliğim ilkinde kullanmamıştım o yüzden terettürlüydüm bende ilaç sonuçta diye ama çevremde konuştukça öğrendim birçok kişi kullanmış bebege zararı olmayan bir ilaç bende ataştırmıştım doktora ulaşamazsanızda eczacılarda bu konuda bilgili danışabılırsınız