Hamileliğimin 9.haftasında başladım prilama gece 2 tane atıp uyuyordum yan etki olarak uyku yapıyor uyumadan 2 saat önce alın gündüz sakın kullanmayın mayışıklık yapıyor 4.ayımda bulantılarım bitti bıraktım 8.ayımda tekrar bulantılarım başlayınca tekrar başlamak durumunda kaldım şuan 36+5 haftalık hamileyim hala kullanıyorum ve bı zararı yok korkmayın 🥰