Bahar6667 devlette erken dopum için veya hamılelık şekeri ya da tansıyonu gıbı nedenlerden riskli durum yatışı yapıldığında eşin kalabılıyor benim eşim kalmıştı. Ama doğum başladığında örneğin suni sancı verılecekse ya da açılman olmuş sancın başlamış bellı bır aşamaya kadar artması gerekıyor ya onların olduğu doğum odaları var oraya erkek almıyorlar o odalarda zaten hastane önlüğünü de gıyıyorsun orda sadece kadın refakatçi istıyorlar ve çok mantıklı bence cunku bayağı mahrem bir durum içerisinde oluyor… Sezeryanda refakatcıye gerek duyulmuyor… Doğum yaptıktan sonra servıste eşin refakatçi olabılıyor benim yaptığım devlet hastanesi öyleydi sadece servisten doğum odasına getırıldığınde oraya erkek almıyorlar ben sancı odası dıyorum oraya