Efiloskii Her gebelik farklıdır evet ama ben sanki biraz hızlıyım gibime geliyor😂 30. Haftada 12 kilo aldım.. kız olduğundan galiba kalçam daha ne kadar yayılacak bilemiyorum😂 yalnız mıyım merak ettim?🥺
bdenerigokce Efiloskii 31. Hafta 13 kilo🫶 ideal kilo ile başladım ve çevrem fazla kilo almamışsın bebeğe yaramış demek ki dediği için çok şükür stres yapmıyorum 🥰😂
Seymabc Efiloskii 36. Haftadayim 17 kilo aldım bu gidişle 20 kiloyla bitircem ama sadece göbeğim çıktı gibi sanki 😅 bakalım doğum sonrası kaç kilo gidicek çok merak ediyorum
Efiloskii Smlbvmya ama doğuma kadar bu 20’yi bulabilir gibi her hafta 1 kiloya yakın almaya başladım. Geçen bi mağazanın vitrininde kendimi yarım dünya gibi gördüm de ahhshs
Efiloskii Fenciiii ben de öyleydim 27’ye kadar falan baya iyi geldim şu an haftada 1 kiloya yakın alıyorum 🥹
Umuutguul0403 Şuan 16 haftalık hamileyim daha hiç kilo almadım ilk gebeligimdede sadece 6 kilo almıştım 😂😂
Efiloskii Umuutguul0403 kesicem kendimi ahahahha şaka tabi ki maşallah 🧿 bebişler iyi olsun da. Ben sadece ortalama nedir merak ediyorum😂
Seymabc Efiloskii doğum yaptım çok şükür sezeryan oldu, 2. Gün 81den 79a inmiş ben şok 😂 bebek kadar bile gitmemişti, bugün 9. Gün 73 kiloyum 8 kilo gitti
Efiloskii ocak2021 asıl kiloyu 30’dan sonra alacaksın diyorlardı bana da şimdi aynı ekip en fazla 5 kilo daha alır doğuma gidersin demeye başladı 😂 yaşayıp göreceğiz…
ocak2021 Efiloskii ben ilk gebeliğinde son 3 ayda 3 kilo almıştım . Ama onda çakışıyordum 😂 umarım bundan da böyle bir çılgınlık olur amin 😅😀
Brn_cnn Efiloskii 35.haftadayim 4kilo aldım benim de bebeğim kız 😂 oğluma hamileligimde 20kg almıştım😂😂