Sedoshh Yavru-kus reglim yaklaştıkça umudum azalıyor nedense regle 5 gün kala çıkar diye umut ediyordum hep
1zehratun Yavru-kus belirtileriniz var mı benim çok yok ümidim de yok ilk gebelikte aşırı sancım vardı 🫠
Yavru-kus 1zehratun geçen ay çok fazla belirtilerim vardı mide bulantısı baş ağrısı sırt ağrısı teste pozitif çıktı ama hasta oldum bence kimyasal oldu ve adetle attı kendini dışarı çünkü çok yoğun ve pıhtılıydı beta 2.51 çıkmıştı be oldu anlamadım bu ay sadece sırt ağrım var
Sedoshh Donthappymom aslında bu ay ilk denemem geçen ay çatlama gününü kaçırdım bu ay takip ettim ama umudum yok gibi çnk ilk gebeliğimi regliden 8 gün önce öğrenmiştim olsaydı çıkardı şimdide diyorum da yinede kısmet diyelim
damlalmila2017 ASLD bende yaptım dün negatifti böyle oluncada moral bozuyoruz aslında sabredebilsekte gününde yapsak😕
damlalmila2017 besem ben ilk kez bu ay test kullandım. Ama yumurtlama olduğu dönemde birkaç gün süren kasık ağrım (şiddetli değil tabiki ufak batmalar vs) oldu ve akıntım oldu. Bunu önceden o dönemlerde hep yaşıyordum ve testlede doğruladım
besem damlalmila2017 Beklenen adet 4 Ekim sağ kasık ağırısı oluyor arada hafifçe be göğüs hassayetim var bu kadar erken belirt olur mu yoksa psikolojik mi y? 🌸
damlalmila2017 besem canım biz 3 aydır istiyoruz ve olmadı daha ama 3 aydırda kafama takmaktan heralde psikolojik olarak böyle belirtiler hissediyorum bende. İnşallah bu ay gerçek olur🙏🏻🥰
Donthappymom Sedoshh iyi düşünmek için çabalıyorum ama her ay olduğu gibi hüsrana uğrucağım için başta kabul ediyorum