Donthappymom Yavru-kus haha sonunda benim bat tarihini yazan bir posttt 28 bat beklemedeyim ve bi okadar da korkuyorum 🥹🥹🥹
ASLD Donthappymom sağ kasığımda batma var gibi. Cok fazla uyuyorum birde sizin var mı hissettikleriniz?
Yavru-kus 1zehratun kendimi zor tutuyorum valla bat 30 Eylül geçen ay olmadı umarım bu ay olur 2 aydır korunmuyorum sadece
damlalmila2017 ASLD bende yaptım dün negatifti böyle oluncada moral bozuyoruz aslında sabredebilsekte gününde yapsak😕
1zehratun Yavru-kus belirtileriniz var mı benim çok yok ümidim de yok ilk gebelikte aşırı sancım vardı 🫠