Deletedmom_112 Meraba kızlar bana sağlıklı atıştırmalıklar ve sağlıklı içeçekler önerisinde bulunur musunuz ? Diyet yapanlar, gebelik şekeri olanlar fikrinize ihtiyacım var canınız cips, tatlı vs istediğinde ne yapıyorsunuz ? Züber falan sağlıklı mı mesela ?
KuzeyinAnnesi10 Deletedmom_112 günde tatlı çekince 1 2 tane hurma atıyorum ağzıma doktorum çok fazla yemediği sürece günde 2 tane zarar vermez ama 4 5 tane yeme demişti.
Masal-10 Deletedmom_112 Ceviz Hurma yan yana iyi gidiyor (3 ceviz 1 hurma şeklinde ) cacık yapıyorum çoğu bide
Beybicik Deletedmom_112 Şeker için diyet yapıyorum. Tatlı isteyince genelde meyve yiyorum. Kahvaltıda bazen bir lokma tahin-pekmez, bir lokma sade fıstık ezmesiyle beraber çilek reçeli ya da bir lokma bal yiyorum. Nadiren bim’in şekersiz stevialı buono çikolatasından bir kare yiyorum. Sağlıklı atıştırmalıklar olarak sunulan paketli ürünlerden hiç yemiyorum.
booksmom Bence paketli gıda mümkünse tüketmeyin. Hurmayı sıcak suda ezip kakao döküyorum ve yuvarlıyorum üzerine hindistan cevizi döküyorum enfes oluyor çikolata toğu gibi🥰
KuzeyinAnnesi10 booksmom hamilelikte hurma tüketmek erken doğumu tetikler bilginiz olsun son haftalar yapılabilir
Enu1004 Tatlı için; -Elma üzeri tarçın -Kuru incir + ceviz veya badem -Sade Kefir ve herhangi bir meyveyi blenderda çekiyorum Tuzlu için; Tarhana cipsim var onu yiyorum bazen Az yağlı veya hiç yağsız mısır patlatıyorum Bir avuç çekirdek
Enu1004 Deletedmom_112 ben yurtdışındayım buradaki byük türk marketinden alıyorum😅 ama ablamlar istanbulda internetten alıyorlar
Deletedmom_112 1Gozde1Yusuf- ayy benimde nası canım çekiyor ahhh ahhh.. İlk gebelik benim o yüzden korkudan koklamakla yetiniyorum 😂😂 sizin ikinci gebeliktir tecrübelisinizdir 🥰
Deletedmom_112 Beybicik teşekkür ederim bende züber falan sağlıklı sanıyordum artık tüketmem bende paketli bişey🌸
Beybicik Deletedmom_112 Her türlü kuruyemişten çiğ ya da kavrulmuş olarak yiyorum. Yanında 2-3 kuru kayısı ile iyi gidiyor😊 kendim tuzsuz fıstık kavuruyorum tavada mesela, çok güzel oluyor meyvelerle birlikte. Mısır şekeri yükselttiği için yemiyorum ama şekerle ilgili sorun yoksa, miktarı abartmadan az tuzlu olarak güzel olur.
Deletedmom_112 Beybicik maalesef şekerim yükseliyor kendim takip ediyorum ama baştan tedbirli olmak için. Kuru kayısı kuru incir onlar şekeri yükseltmiyor mu kaç tane yenebilir?
Yenianne7 Deletedmom_112 muzu dilimleyip üzerine züberin fıstık ezmesi ve ceviz ya da Cennet hurması üzerine tahin ve ceviz mutlaka deneyin hem tatlı ihtiyacınızı karşılayacak hem de bu lezzetlerden nasıl mahrum kalmışım şimdiye kadar dedirtecek 😍
Deletedmom_112 Yenianne7 offf enfes bi tarif oldu ama hepsini 1 kerede yersem doktorum beni vurur galiba 😂
1Gozde1Yusuf- Deletedmom_112 2. Doğurdum ben 2.5 aylik bebem mezunum buralardan happy kids e terfi oldum😄
Beybicik Deletedmom_112 Birkaç taneden sorun olmuyor bende. Ama herkeste farklı sonuç verebilir. Siz yine şekerinizi ölçerek temkinli gidin. Ben öyle yaptım. Mesela karpuz yedikten 1 saat sonra baktım şekerime, yüksek değildi. Ya da o dediğim şekersiz çikolatadan sonra baktım, yine normaldi. Öyle olunca abartmadan devam ettim. Tabi yine şekerimi ölçmeye devam ediyorum.
Aysegul_my Deletedmom_112 kuru meyveler seker yükseltiyor ben 3 tane kuru kayısı yemiştim ara öğünde sonra sekerim bianda fırladı