Eylulum25 oskapar iğne kullanıyorum ilk benegimde karın çevresi geriydi erken doğum oldu aldı doktor çok şükür şimdi 22 aylık ve yine hamileyim bunda da bir hafta geriden ama doğumdan itibaren başladık iğneye şimdi ek olarak coraspirin başladık yediklerime dikkat ediyorum inşallah zamanında gelirler Yemen’e icmene dikkat et