Eylulum25 iki hafta geride bile olsa normalde beklemesi gerek doktorunun bı riski olmadığı sürece benim gorumcemde öyleydi ama bebek kordon koparmış 38 haftada sezeryan oldu öyle olmasaydı normal dogurcakti iki hafta geride olduğu halde zayıfsaniz zaten normal yani kendi doktorum bişey demiyor ama bazı doktorlar öyle şeyleri çok takıyorlar ve risk olur diye mi korkuyolar bilmiyorum ama bişey olmuyor bebek sağlıklı olduğu sürece