Esraabbaa Parsmommy ay sormayın 😂 sabah gören aa hiç karnın çıkmamış diyo akşam gören oo kocaman olmuş diyo 😂 gebelikte vücut su tutarmış bence ondan. Mesela ben gün içinde 2 3 kere tuvalete gidiyorsam akşam 6 7 8 kere gidiyorum resmen 😂
Parsmommy Esraabbaa beni gören yok henüz ama aynı dediğiniz gibi sabah düz akşam şiş 😂😂 çok su içmeye çalıştığım için gecede gündüzde lavabodaym😂
nb- Esraabbaa 17den selamlar :) ben tedbir amaçlı serklajlı olduğum için kontrollerim 2 haftada 1 oluyo ayda 1 değil. Şu ana kadar ne ağrı sızı me bulantı hiçbir ley yaşamadım şükür. Sadece birkaç gündür ara ara kasık batmalarım oluyo ama anlık ve çok sık değil. Bi de benim karnım baya var :) genelde zsten bol kesim giydiğim için dışardan direkt belli olmuyo ama evde pijama giyince baya baya burdayım diyo ama henüz hareket hissetmedim :)
Esraabbaa nb- bu haftalarda kasık batmaları normalmiş aynı benim de öyle oluyor. Henüz ben de hareket hissetmedim :)
nb- Esraabbaa inşallaj öyledir bakalım bu 2. gebelliğim sürekli tetikteyim her şey nornal gitsin sıkıntı çıkmasın diye innnşallah öyle devam eder ama ilkinde 15te hareket hissetmeye başalmıştım net bi şekilde :)
Gul1616 Esraabbaa 16 haftalık olduk bu gün . Arada batma oluyo hem kasıkta hem vajina da . Bide gece sola yatmaya özen gösteriyorum sırt üstü veya sağa döndüğüm de kramp giriyor .
Esraabbaa Gul1616 ya sola yatmak önemliymiş diye duydum bende ama bu haftalarda da mı acaba çünkü ben uyuyamıyorum öyle bir türlü
Deniz90- Merhaba 17. Hafta da olup kac kg aldınız ben suan 16+5 im 3200 gr almısım biraz fazla gibi geldi.seker belirtisi olabilir mi? Cok fazla yemiyorum da meyve bile haftada 2-3 gun tüketiyorum.haşimato oldugu için ilac kullanıyorum.
Esraabbaa Deniz90- biraz fazla gibi. Ben 17+1 oldum henüz tam 1 kilo almışım o da son bir iki haftadır. Doktorunuza danışın bü şeker varsa ona göre diyet uygularsınız
mombarbie_ Deniz90- ben 18.haftadayım 4 buçuk kilo aldım normal dedi doktorum problem olduğunu zannetmem
Parsmommy Tubaonur06 cinsiyeti henüz ogrenmedik net olarak 12+6 da kıza benzetti doktor . Cumartesi günü gideceğiz inşallah netleşir 🤗 sizin belli mi ?
Premsesko 16+1 im kasık batmalarım oluyor ağrı gibi uzun sürmüyor 5 saniye kadar ağrı girip çıkıyor onun dışında şükür iyiyim. Daha hiç kilo almadım. Progestan ve iğne kullanıyorum genelde dinleniyorum tüm gün. Heyecanlıyım korkuyorum ama buna şükür ❤️
Esraabbaa Premsesko batmalar benim de aynı şekilde. Korkmayın dinlenmenize bakın sağ salim kucağınıza almak nasip olsun ❤️
Mebus [silindi] bende aynı öyleyim 16. Haftaya kadar ne bulantı ne ağrı hamile olduğumu bile hissetmiyordum. 16. Haftadan sonra bulantı kusma başladı şimdi onlar geçti karnım acımaya başladı derken omurgam sırtım ağrımaya başladı 17+2 olduk ama şu bir haftada hiç geçmeyecek sandım
mombarbie_ Esraabbaa 18+0 olduk bel agrisi dışında problemimiz yok şükür ayda 1 kontrole gidiyoruz şuan