Evett durum güncellemeleri yapalım. Nasıl gidiyor hamileliğiniz? Ağrı sızı bulantı var mı? Ne kadar sıklıkla kontrole gidiyorsunuz? Benim bu aralar karnım içerden geriliyor gibi oluyor açken de tokken de, özellikle yemekten sonra daha çok. Heralde rahim büyüyüp yukarı çıktığı için. En son geçen hafta gittim kontrole, iki hafta sonra gidicem tekrar. Bir de ben çalışıyorum özelde öğretmenim. Siz?