Zeynepseyma Selma2412- çok beğeniyordum bu ismi ama seslenirken bence hiç hoş olmuyor ya fikrim çok değişti bu isme karşı 😄
Zepeliz Elizberen bende eliz düşünüyorum :) çocugunuz var sandım huyu suyu nasıl diye sorcaktım insan isminin karakterini yansıtır düşüncesine karşılık
Sehermahsum7321 Hilaldgn bir oğlum var şimdi 13+6 hamileyim kızımın olmasını çok istiyorum olursa eğer ismini gülenay koymayı düşünüyorum eşim hep bana güle der bizde gülenay düşündük 🥹
Umayy27 Hilaldgn ilk kizimim ismi Umay ikinci kızıma hamileyim şuan ismini de nehir koyacagiz ablamız kurayla cekti 🙂
Sedefomur1 Mybabygirls ayy yanlış yazmışım 🤣 Alina olacaktı 🤣 eşim Almilayı çok istedi ama anlamından dolayı olmaz dedim 🤣🤣
Arassimo rabiaozcans biz Maya koyacagiz bu kusakta neredeyse hic karsilasmadim ve benim icime sinen tek isim oldu. Linalardan alyalardan fenalik geldi
Ayselina6 Bizde arıyoruz kızıma isim ama karar veremedik. Meryem Afrâ Ayşe Sevde isimlerini düşünüyoruz. Karar veremedik :(