1prensesannesi__ Hilaldgn Zişan ismi cok güzel Şan sahibi demek peygamber efendimiz için peygamberi zişan derlermis şanlı peygamber anlaminda unisex bi isim (kendi adım) 😂
rabiaozcans bizde öyle😂💖 güzel bir isim gözüme çarpmıyor hiç, çoğunluğun koyduğu isimler bana biraz komik geliyor. öztürkçe bir isim istiyoruz ama seçenek az. bakalım🙄
Arassimo rabiaozcans biz Maya koyacagiz bu kusakta neredeyse hic karsilasmadim ve benim icime sinen tek isim oldu. Linalardan alyalardan fenalik geldi
bihterquenn Almira güzel bence hatta kızımın adı Almira Masal babasının da gönlü olsun diye masal da koyduk ☺️🥰🌺
Zepeliz Elizberen bende eliz düşünüyorum :) çocugunuz var sandım huyu suyu nasıl diye sorcaktım insan isminin karakterini yansıtır düşüncesine karşılık
Sedefomur1 Mybabygirls ayy yanlış yazmışım 🤣 Alina olacaktı 🤣 eşim Almilayı çok istedi ama anlamından dolayı olmaz dedim 🤣🤣
Nfm Biz de asla isim begenemiyoruz. Soyadı aydın. İsimlerin sonu da hep ay ile bitiyo begendiklerimizin. ay ay oluyor çok zor iş ya :)